Начин и заплащане на доставка
"ДИМА ФЛАУЪР - ЕООД" ЕООД (www.tilia.bg) изпраща закупена от Вас стока с куриерска компания „Еконт“, „Speedy” или еквивалентна такава, като цената за доставка се калкулира автоматично преди да завършите своята поръчка. Заплащането на цената за доставка се извършва заедно със заплащане на цената на поръчката, като моментът на плащане може да бъде различен според избрания от Вас начин на заплащане, а именно:
• при получаване на поръчката срещу получаване на касов бон от куриера, когато сте избрали плащане с наложен платеж;
• чрез банков превод/карта– при избор на този начин на плащане;
• след одобрение от финансова институция и получаване на сумата на продукта, когато сте избрати закупуване на продукт на кредит;
При посочени неверен или грешен адрес, лице за контакти и/или телефон при подаване на заявката, "ДИМА ФЛАУЪР - ЕООД" ЕООД не носи отговорност за неточно изпълнение на поръчката в следствие на подадената невярна информация от Вас.
В случай, че не бъдете открити в срока за изпълнение на доставката на посочения от Вас адрес и/или не бъде осигурен достъп до адреса за доставка, "ДИМА ФЛАУЪР - ЕООД" ЕООД ще приеме това за неоснователен отказ от поръчката и се освобождава от задължението си да достави заявените стоки, а Вие губите възможността поръчаните от Вас стоки да Ви бъдат доставени. "ДИМА ФЛАУЪР - ЕООД" ЕООД запазва правото си да изпрати на посочения от Вас електронен адрес уведомление за непотърсена пратка, както и да претендира заплатената сума за доставка и връщане на стоката.
Срок на доставка
Поръчки, извършени до 15:00 ч. се изпращат в деня на потвърждение на поръчката от наша страна и се доставят от куриер на следващия работен ден, освен при извършени поръчки в събота, неделя и по време на официални празници, когато срокът на доставка се удължава съответно с броя на почивните дни. Във всички случаи е възможно забавяне в посочените срокове за доставка, за което ще бъдете своевременно уведомени от страна на "ДИМА ФЛАУЪР - ЕООД" ЕООД
"ДИМА ФЛАУЪР - ЕООД" ЕООД си запазва правото едностранно да удължава срока за доставка с до 7 работни дни, без да Ви уведомява за това и да удължава сроковете с повече от 7 работни дни с предварителното Ви съгласие.
"ДИМА ФЛАУЪР - ЕООД" ЕООД не носи отговорност за забава на доставката, поради независещи от "ДИМА ФЛАУЪР - ЕООД" ЕООД обстоятелства, като например забавяне от страна на куриера, извършващ доставката.
За продукти, за които не е възможна поръчка онлайн чрез добавяне в кошница, ще бъдете информирани по телефон за наличност и сток за доставка.
Преглед за дефекти при доставка
При извършване на доставката, стоките следва да бъдат прегледани внимателно от Вас или упълномощено от Вас лице.При констатиране на външни видими дефекти – евентуални повреди, удари и други щети, установени при доставка, следва да подпишете протокол за щети в присъствието на куриера, в който протокол да опишете констатираните дефекти и незабавно, не по-късно от 48 часа да уведомявите "ДИМА ФЛАУЪР - ЕООД" ЕООД на тел. ++359888346859 .
Когато доставените стоки явно не съответстват на поръчаните от Вас и това може да се установи при обикновен преглед на доставените стоки,Вие имате право в срок от 48 часа да поискате доставената стока да бъде заменена със съответстваща на извършеното от Вас заявление за покупка на стоки, като уведомите "ДИМА ФЛАУЪР - ЕООД" ЕООД на тел. ++359888346859 или по email: office@tilia.bg Ще заменим стоката в срок до 3 дни, освен в случаите, при които искането Ви е неоснователно, не следва да бъде уважено или ако не е налична стока от същия вид, за което ще Ви информираме своевременно.
Приемане на пратката без забележки
При приемане на доставката от Вас без забележки, всички и всякакви последващи претенции за външни видими дефекти на получената стока се явяват неоснователни и като такива не следва да бъдат удовлетворявани. В случай, че не бъде изготвен и подписан протокол за щети в присъствието на куриера при получаването на стоката и/или не уведомите незабавно в срок до 48 часа от доставката "ДИМА ФЛАУЪР - ЕООД" ЕООД на тел. ++359888346859 , Вие губите правото си на привеждане на констатираните външни видими дефекти в съответствие с договора за продажбата. Горепосоченото не освобождава "ДИМА ФЛАУЪР - ЕООД" ЕООД от задължението му да предлага стоки, съответстващи на договора за продажба и да предоставя на Клиента правата, произтичащи от законовата гаранция, описани в раздел XII от Общите условия.
При предаване на стоките (извън случаите на доставка на стоки на изплащане), Вие или трето лице, приемащо доставката на посочения от Вас адрес, сте задължен да подпишете придружаващите документи. За трето лице се счита всяко лице, което не е извършил поръчката, но приема стоката при доставка на посочения от Вас адрес за доставка.